Strona główna / WAIP / Serie wydawnicze / edukacja medialna

edukacja medialna

cena:
43,00 zł
36,55 zł

Karol Jakubowicz
Liczba stron: 288
Oprawa: miękka
Format: 176x250 mm
Rok publikacji: październik 2008

Media elektroniczne są wszechobecne w naszym życiu i odgrywają w nim niezwykle znaczącą rolę.

więcej

cena:
35,00 zł
29,75 zł

Jarosław Kończak
Liczba stron: 328
Oprawa: miękka
Format: 176x250 mm
Rok publikacji: marzec 2008

Autor przedstawia dobrze udokumentowany chronologiczny obraz dziejów telewizji polskiej od okresu eksperymentalnego, po transformację w Komitecie i przekształcenie jej w spółkę Skarbu Państwa.

Książka ukazała się w serii "Edukacja medialna".

więcej

cena:
37,00 zł
31,45 zł

red. naukowa Marek Sokołowski
Liczba stron: 444
Oprawa: miękka
Format: 176x250 mm
Rok publikacji: październik 2007

W książce czytelnik znajdzie informacje na temat nowego usytuowania mediów publicznych i komercyjnych w Polsce.

więcej

cena:
37,00 zł
31,45 zł

Tomasz Mielczarek
Liczba stron: 400
Oprawa: miękka
Format: B5
Rok publikacji: czerwiec 2007

Autor odwołując się do licznych źródeł i opracowań szkicuje historię największych polskich czasopism, stacji radiowych i telewizyjnych. Opisuje także środowisko dziennikarskie, ewolucję prawa medialnego i dzieje instytucji, które tworzą infrastrukturę mediów.

więcej

cena:
27,00 zł
22,95 zł

Małgorzata Dacko
Liczba stron: 224
Oprawa: miękka
Format: B5
Rok publikacji: kwiecień 2007

Analiza fuzji Time Warner i AOL dostarcza wielu cennych obserwacji na temat psychologii biznesu, znaczenia kultury korporacyjnej w wielu firmach medialnych, konwergencji i nowych technologii w praktyce biznesowej.

więcej

cena:
35,00 zł
29,75 zł

Karol Jakubowicz
Liczba stron: 296
Oprawa: miękka
Format: B5
Rok publikacji: marzec 2007

Autor, autorytet w dziedzinie mediów publicznych, analizuje zjawiska społeczne ostatnich dziesięcioleci, przywołując przykłady od Wielkiej Brytanii po Singapur, uzasadnia tezę, że w epoce globalizacji media publiczne są potrzebne jako gwarant jakości i wiarygodności traktujący odbiorców jak obywateli, a nie tylko jak konsumentów.

więcej

cena:
33,00 zł
28,05 zł

Henry Jenkins
Liczba stron: 284
Oprawa: miękka
Format: 176x250 mm
Rok publikacji: grudzień 2006

Książka poświęcona społecznym, kulturowym, technologicznym i ekonomicznym zmianom we współczesnych mediach. Publikacja została uznana za najlepszą książkę anglojęzyczną o tematyce obejmujacej kino lub media, opublikowaną w 2007 roku przez towarzystwo naukowe Society for Cinema and Media Studies

więcej

cena:
32,00 zł
27,20 zł

Leszek Olszański
Liczba stron: 316
Oprawa: miękka
Format: 176x250 mm
Rok publikacji: 2006

"Dziennikarstwo internetowe" z serii "Edukacja medialna" jest pierwszą na polskim rynku książką zawierającą usystematyzowane informacje o zasadach redagowania serwisów informacyjnych w nowym medium jakim jest internet.

więcej

Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, ul. Pankiewicza 3, 00-696 Warszawa, tel. +48 22 21 32 702, fax +48 22 21 32 876